Monday 23 May 2011

Eh kau ? Eh memang diee lahh weyy , Tettt! baru aku nak tido , ada orang coll . btw , aku mula mula nak kenal num tuh , "sape pulak dah nih"! aku usya balik lahhhhh si tuttt! haihhh , dulu bukan main sumbung lagi dengan aku , hah! asal tetibe mesej aku ? ingat nak tanye tuh tapi aku lupa . HAHA masih muda okay! asalnya aku taknak reply , kang die ugut aku pulakk kan , ape boleh buat , btw sorry bro . waaa tulis belog pasal luu lagi , waa just nak ucap terimakaseh dekat luu , haha pasal apa eh ? Takpayah tau lah heh . itu jeee . just wanna say thanks to tha Mr x *kononnya lahhh . Okay lah last entry aku tulis pasal dia . gumbira selalu .handphone aku jatoh doh! OUCHHHHHH! damn gilaaaaa ):


hari hari aku dapat mimpi kau , pelik betol aku *_* kalau kau nak marah jangan marah aku nah , hang p marah mimpi aku nuh , kbai!

------->. i love single . yeahhhhhhhh <------ 

No comments:

Post a Comment